« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۴
تحلیل سیاسی؛
عدل هاشمی‌پور امید اول مردم کهگیلویه با کامبک دوباره خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی، شور و شوق دوباره‌ای به مردم حوزه انتخابیه هدیه داد و در این روزهای سرد زمستانی امید تازه‌ای در دل‌های سرد مردم روشن کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوفاز دهدشت ؛ کامبک عدل هاشمی پور امید اول انتخابات به حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده موج گسترده ای از خوشحالی و امیدی دوباره به مردم هدیه داد.

کامبک عدل هاشمی پور به انتخابات و شور و شوق دوباره مردم کهگیلویه | حضور دوباره هاشمی پور امید را در دل مردم زنده کرد + تصاویر

مهندس عدل هاشمی پور محبوب‌ترین چهره سیاسی و سازندگی حاضر در عرصه انتخابات کهگیلویه است و بازگشت دوباره این فرد توانمند به حوزه انتخابیه، امید مردم را دو چندان کرده است.

روز جمعه ۲۹ دیماه ۱۴۰۲ به عنوان روزی حیاتی در اذهان مردم دیار بلاد شاپور به یادگار خواهد ماند. روزی که مهندس عدل هاشمی پور پس از یک غیبت دو هفته‌ای در حوزه انتخابیه، با استقبال گسترده و بسیار باشکوه مردم در منطقه فیلگاه، به میان مردم آمد و این حجم از شادی و خوشحالی زنان و مردان، جوانان و ریش سفیدان بی‌شک سرمایه‌ای بی‌مانند برای معمار کهگیلویه بوده و اشک شوق را در چشمان مردم زنده کرد.

استقبال گسترده و باشکوه مردم از مهندس هاشمی پور تاکنون در این حوزه انتخابیه بی‌سابقه بوده و به اذعان بسیاری از تحلیلگران سیاسی که جریان انتخابات حوزه کهگیلویه را با دقت رصد می‌کنند، نتیجه انتخابات اسفند ۱۴۰۲ در روز جمعه ۲۹ دیماه در منطقه فیلگاه تعیین شد.

کامبک عدل هاشمی پور به انتخابات و شور و شوق دوباره مردم کهگیلویه | حضور دوباره هاشمی پور امید را در دل مردم زنده کرد + تصاویر

پس از حضور دوباره مهندس عدل هاشمی پور در شهرستان کهگیلویه، امید و انگیزه و تحرک دوباره‌ای به مردم داد و سیل دعوت‌های مردمی از هاشمی‌پور آغاز شد. لبیک بزرگان، ریش سفیدان و مردم روستای ضرغام‌آباد به هاشمی پور و دعوت طیف‌های مختلف مردم باعث شد که هاشمی‌پور در آخرین روز از دی‌ماه، میهمان مردم خونگرم ضرغام ‌آباد باشد و نشست هم‌اندیشی بسیار گسترده‌ای برگزار شود.

روستای ضرغام آباد در حومه‌شرقی شهر دهدشت از گذشته تاکنون همواره یک منطقه استراتژیک سیاسی و نیز تعیین کننده انتخابات در سال‌های گذشته بوده است و کاندیدای پیروز انتخابات همیشه نیم‌نگاهی به آرای این منطقه داشتند. لبیک مردم روستای ضرغام‌آباد به هاشمی‌پور و استقبال از این نماینده مردمی تا حدود زیادی معادلات دیگر کاندیدا را بهم ریخت و افراد و خانواده‌های زیادی که حامی همیشگی موحد بودند از او جدا شده و به مهندس هاشمی‌پور پیوستند. استقبال گسترده اهالی خونگرم دهدشت شرقی در واقع نتیجه انتخابات در این منطقه مهم سیاسی را به سود هاشمی پور رقم زده است.

مهندس عدل هاشمی پور در جمع مردم پرشور روستای ضرغام آباد، گفت: وظیفه شورای نگهبان به عنوان ناظر بر انتخابات، صیانت از آرای مردم است و ما وظیفه داریم با نیرو‌های امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) و با ارگان های نظامی و انتظامی همکاری‌ لازم را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: دیروز در حومه غربی دهدشت روستای فیلگاه هم گفتم ای کاش حضور باشکوه و استقبال گسترده مردم بهمئی در سه راهی تشان و کهگیلویه بزرگ به گوش مقام معظم رهبری می‌رسید و مشاهده می‌کرد که مردم برای انتخاباتی پرشور در حوزه انتخابیه کهگیلویه حضور پیدا کردند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت گسترده در انتخابات مجلس دوازدهم آینده دلگرم کننده برای دوستان و مایوس کننده برای دشمنان اسلام خواهد بود.

کامبک عدل هاشمی پور به انتخابات و شور و شوق دوباره مردم کهگیلویه | حضور دوباره هاشمی پور امید را در دل مردم زنده کرد + تصاویرکامبک عدل هاشمی پور به انتخابات و شور و شوق دوباره مردم کهگیلویه | حضور دوباره هاشمی پور امید را در دل مردم زنده کرد + تصاویر

مهندس عدل هاشمی پور و جبهه مردمی تحول خواهی کهگیلویه بزرگ در ادامه دعوت‌های گسترده مردمی، صبح روز دوشنبه ۲ بهمن‌ماه میهمان مردم میهمان نواز و با صداقت شهر دیشموک بود. منطقه دیشموک زادگاه مردان و زنان غیور و باشرافت ایل بزرگ بهمئی سردسیر است. دیشموک با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای که دارد اما به دلیل بی‌توجهی و غفلت نمایندگان ادوار مختلف و در نتیجه تصمیمات غلط مدیران شهرستانی، سال‌های زیادی است که با محرومیت عجین شده و اهالی این منطقه استراتژیک سیاسی به دلیل بیکاری، سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

خدمات ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش‌های شبانه روزی مهندس عدل هاشمی پور در طی سالهای ۹۴ تا ۹۸ و حتی سال‌های قبل از آن باعث شد که اهالی این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند شوند و این قبیل خدمات صادقانه هاشمی‌پور در مقایسه با دیگر نمایندگان، باعث شد این چنین مورد استقبال گسترده مردم طوایف مختلف بهمئی سردسیر قرار بگیرد.

کامبک عدل هاشمی پور به انتخابات و شور و شوق دوباره مردم کهگیلویه | حضور دوباره هاشمی پور امید را در دل مردم زنده کرد + تصاویر

خانواده‌های مختلفی از طایفه مومدمیسا، طایفه نوروزی و نریمیسا، سادات امامزاده سیدمحمید(ع)، اهالی روستای تنگ سوخته، اهالی طایفه نوروزی تیره شیخ حسن از روستای تنگ‌تی، اهالی طایفه عالی محمد تیره کی صالح از روستای باغ کلک، خانواده‌های مختلف سادات روستای انجیره و طوایف مختلف دیگری که طی سالیان متعددی از موحد حمایت کرده و پایگاه سیاسی وی بودند، در یک تصمیم مهم از تشکیلات موحد جدا شده و به مهندس عدل هاشمی پور و جبهه مردمی تحول خواهی کهگیلویه بزرگ پیوستند.

مهندس عدل هاشمی پور امروز سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه میهمان مردم روستای القچین از توابع شهرستان چرام بود و مردم میهمان‌نواز این خطه سرسبز در میزبانی از جبهه تحول خواهی سنگ تمام گذاشتند.

عدل هاشمی پور در جمع مردم خونگرم و میهمان نواز القچین، اظهار کرد: یکی از نعمت های خوبی که خداوند به من داده و در تمام دوران خدمتم از اوایل انقلاب تاکنون که همیشه آن را حفظ کرده بودم، حضور در میان طیف‌های مختلف مردم و ارتباط مستقیم با مردم است.

کامبک عدل هاشمی پور به انتخابات و شور و شوق دوباره مردم کهگیلویه | حضور دوباره هاشمی پور امید را در دل مردم زنده کرد + تصاویر

این کاندیدای انتخابات کهگیلویه تصریح کرد: برای انجام یک ماموریت آمده بودم که بتوانم زمین های منطقه را برای اشتغال جوانان بسازیم، باید بتوانیم زمینه اشتغال را در منطقه خود به وجود بیاوریم. در چهار شهرستان کهگیلویه هم زمین‌های مساعد و حاصلخیز، هم نعمت آب و هم جوانان زحمتکش داریم اما واقعیت این است که در تمام این نعمت ها فقیر هستیم.

عدل هاشمی پور با اشاره به دلایل حضور خود در عرصه انتخابات، گفت: تخصص من در حوزه سازندگی باعث شد که خودم را در معرض خطر قرار داده و در عرصه سیاسی انتخابات کهگیلویه حضور پیدا کنم. انواع تهمت‌ها، تخریب‌ها و غیبت‌ها را با جان و دل می‌شنوم و در فضای مجازی خودم را در معرض تیررس افراد قرار دادم. با هر ترفندی که به من حمله کردند با شکست روبرو شدند چون توانایی‌های که در خود دیدم مثل یک جلیقه ضدگلوله بود و با این حملات به جایی نرسیدند.

هاشمی پور با اشاره به وحدت و همدلی خاطرنشان کرد: نزاع‌های سیاسی و درگیری‌های سیاسیون اجازه نمی‌دهند کاری کنیم. باید وحدت و همدلی در بین ما حاکم شود تا بتوانیم در زمین‌های حاصلخیز و مساعد کار کنیم. روز گذشته از صبح تا شب در جمع صمیمی مردم خونگرم دیشموک بودم محبت و بزرگی و صداقت این مردم را که دیدم واقعا غبطه خوردم و بزرگترین افتخار من این است که دیوار بتنی میان ثلاث و بویراحمد را شکستم.

دعوت‌های مردمی و جلسات هم اندیشی مردم و طیف های مختلف مردمی در سراسر حوزه انتخابیه در انتظار حضور دوباره مهندس عدل هاشمی‌پور هستند و شرایط کنونی برای چهره مردمی و تحول خواه کهگیلویه بسیار روشن و موفقیت آمیز است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
0
0
این چرامی بود که می‌گفتند با بزرگواری است مگر چرام چقدر رای دارد این جلسات عدل هاشمی چند برابر جلسات بزرگواری هست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
0
0
این چرامی بود که می‌گفتند با بزرگواری است مگر چرام چقدر رای دارد این جلسات عدل هاشمی چند برابر جلسات بزرگواری هست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
0
0
این چرامی بود که می‌گفتند با بزرگواری است مگر چرام چقدر رای دارد این جلسات عدل هاشمی چند برابر جلسات بزرگواری هست
حسین علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
0
0
طیف بزرگواری خودشون میدونن که توی چرام، شهرک، القچین ووو سایر نقاط این شهرستان آرای خوبی ندارن، میزان استقبال هم کاملا مشخصه، اینو هم به ضرس قاطع میگم آرای هاشمی توی چرام از تمام کاندیدها بیشتره، این خط اینم نشون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: